بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ
  • ...
  • 313jamaz@gmail.com
  • ايران- مشهد

بهشت و تقوا

  • ۸۵۸

بهشت به کندو می ماند. در کندو آنهایی را راه می دهند که بر روی گلهای بدبو ننشسته و از هیچ چیز جز شهد گل، تغذیه نکرده باشند. پس انسان باید مراقب و مواظب باشد و باور کند که همه جا نمی تواند بنشیند و از هر لقمه ای نمی تواند تغذیه کند، چون اگر چنین کند، پیش از اینکه وارد کندو شود او را دونیم خواهند کرد.
(برگرفته شده از کتاب مثلها و پندها از آیت الله حائری شیرازی)

متکبر

  • ۹۲۷

امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) : در شگفتم از شخص متکبر که دیروز نطفه ای بوده و فردا جسدی.
(نهج البلاغه حکمت 126)

مادر

  • ۹۹۱

مادر نسبت به فرزندش همان مسؤولیتی را دارد که پیغمبران نسبت به امتشان دارند. بنابراین هر مادری باید ببیند پیغمبرها نسبت به امتشان چه می کردند و اخلاق و رفتار آنان با امتشان چگونه بوده است؟
(برگرفته شده از کتاب مثلها و پندها از آیت الله حائری شیرازی)

هوشیار باشید

  • ۹۲۴

عزیزانم راه را غلط نروید راه همان است که رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای ما را بر آن هدایت می کند هوشیار باشید که دشمن ریشه ی ما را هدف گرفته، چشم دشمن را هدف بگیرید.
(قسمتی از وصیت نامه شهید مدافع حرم علی عسگری طاقانکی)

مرگ

  • ۱۰۳۸

شخصی از امام مجتبی (علیه السلام) پرسید: به چه دلیل ما مرگ را ناخوشایند می دانیم؟ امام پاسخ داد: زیرا شما آخرت را (به دلیل گناهان و اعمال زشتتان) ویران ساخته اید و دنیای خود را آباد کرده اید و دوست نمی دارید که از آبادی به سوی ویرانی روید.
(علامه مجلسی، بحارالانوار،ج 6، ص 129، ح 18)

تبریک و تشکر

  • ۸۷۶

بله.
با توجه به بالا رفتن روز به روز آمار واردات غذای سگ و گربه به کشور عزیزمان ایران اسلامی، بر خود لازم دیدیم که از دولتمردان در زمینه حفظ محیط زیست و حمایت از حیوانات که با تلاش بسیار ارزنده و نفس گیر، در راه معضلات و موانع و مشکلات بوجود آمده در این راه قدم بر می دارند تشکر ویژه کرده و دستیابی به حرکت فرا ملی را به ایشان تبریک گوییم.
بله در دوره ای که ما در منزلمان گوشت پیدا نمی شود به فکر این زبون بسته بودن واقعا هم تقدیر داره.دمتون گرم که به فکرشون هستین.ما که فقط سرمان به قیمت دلار و پراید و برجام و پول نون امشب برا افطار و سحری گرمه.
خدا قوت دولتمردان.

بررسی کلمه جماز

  • ۸۶۲

منظور از کلمه جماز :
ج :جوانان
م : محب
ا : امام
ز : زمان
(جوانان محب امام زمان)

بهانه

  • ۹۳۲

بار الها نشود لال به هنگام ممات +++ هر کس که فرستد بر محمد(صل الله علیه و اله) صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
به یاد امام زمانت باش و برایشان دعا کن که یقینا ایشان نیز به کسی که به یادشان است توجه ویژه دارند و برایش دعا می کنند.
حداقل تو ماه رمضون غافل نباشیم.

کاش کمی حواسمان به تاریخ بود

  • ۹۵۳

این رو برای اون دوستمون می نویسم که فرمودند دیگه باید «مرگ بر ظالمان و مستکبرین عالم» کنار گذاشته بشه و باید با اقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی مذاکره بشه.برادر عزیز این همه خرابکاری ها و بد عهدی آمریکا و دوستانش رو دیدیم.وقتش نیست عبرت بگیریم؟؟!!! 

ساماندهی کودتای ۱۹۵۳ علیه مصدق، حمایت از دیکتاتوری شاه، اعمال سیاست تغییر رژیم در ایران، حمایت از تجاوز صدام، حمایت از بکارگیری سلاح شیمیایی علیه ایران، جنگ سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی در دودهه گذشته، ساقط کردن هواپیمای مسافری و کشتن ۲۹۰ ایرانی، حمایت بی چون و چرا از جنایات اسراییل علیه فلسطینی ها، رفتار دوگانه در موضوع هسته ای با تحریم ایران و برقراری روابط استراتژیک با اسراییل و پاکستان و هند که هم معاهده ان پی تی را نپذیرفته و هم بمب هسته ای ساخته اند، حمایت از رژیم های فاسد و دیکتاتور در منطقه از آن جمله است؛ آمریکایی ها باید بفهمند که دلایل بی اعتمادی ایران به آمریکا گسترده، مشروع و واقعی است.

برادر عزیز الان دیگه وقت این نیست که دوباره یک برجام نافرجام با آمریکا داشته باشیم.تا دیروز آمریکا می خواست اعلام کنه که مردم ایران، ما با شما هستیم و علیه نظام جمهوری اسلامی و دولت و بحثمون با مسئولین شما است اما

امروز، وقتی که آمریکا غذا و داروی ما را تحریم می کند و وقتی در جریان سیل های اخیر کشور عزیزمان مانع کمک جوامع بین المللی به مردم سیل زده ما می شود و وقتی نیروی نظامی رسمی کشور ما را ( همان ها که افتخارشان خدمت به مردم است و با دل و جان به مردم سیل زده کمک کردند) تروریست خطاب می کند عملا با مردم کشور ایران مشکل دارد و تحریم دارو و کمک به سیل زدگان مستقیما روی مردم تاثیر می گذارد و نه دولت و نظام.

بالاخره یادمان نرود سابقه ی بد این کسانی که تشنه ی مکیدن خون مردم یمن و فلسطین اند:


اون از اول مذاکرات که ایرانی ها رو تحقیر کردن:


و اون هم از ادامه دادن تحریم های ایران پس از مذاکرات و عمل نکردن به هیچکدام از تعهداتشان

و اون هم خروج آمریکا از برجام و پاره پاره کردن تعهد نامه اش 

و این معنای دست دوستی دادن با آمریکا و هم پیمانانش است که معلوم نیست هیچ وقت به تعهداتشان پایبند می مانند یا نه!!!

مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

در رسانه های دیگر نیز منتظر شما هستیم

  • ۸۰۳

شبهات توی ذهنت رو ازمون بپرس.

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم هم اینجا و هم در اینستاگرام.

 

 

اینجا  کلیک کنید و به ما بپیوندید.

ارتباط با ما

  • موبايل: ...
  • تلفن ثابت: ...
  • فکس: ...
  • ايميل: 313jamaz@gmail.com
  • آدرس پستي: ايران- مشهد